Kontakt os

Frucon² og Samsonite tager gerne imod spørgsmål og kommentarer. Vælg spørgsmål.

Jeg har et Samsonite-produkt, og har et spørgsmål

Reparationer:
Ingen problemer! Hvis der ikke er nogen reservedele til dit produkt, men du mener, at problemet skyldes en design- eller fabrikationsfejl, skal produktet inspiceres i vores servicecenter. For mere information om vores servicecentre, klik her.
Læs venligst afsnittet om reparationer i FAQ-sektionen for nærmere instruktion.

Kontakt os pr. e-mail:

Jeg vil gerne bestille en reservedel.

Gå ind på vores servicehjemmeside Support & Go for at bestille reservedele til dit Samsonite-produkt. Sørg for at kende den komplette produktkode, som du finder på garantibeviset eller på en mærkat inde i produktet.

Jeg som virksomhed ønsker at blive kontaktet angående produkt tilbud.

Kontakt os pr. e-mail:
FAQ :
?: Hvor kan jeg finde hele kataloget?
S: Du kan downloade den sidste nye udgave af kataloget her.

Jeg vil gerne i kontakt med kundeservice angående med online bestilling

Kontakt kundeservice
Åbningstider :
Mandag-fredag : 8.00 till 12.00 - 13.00 till 18.00 (GMT+1)
Anfør venligst det ordrenummer eller kontonummer, som du modtog, da du afgav din ordre.

FAQ :
Q: Kan jeg bestille et produkt, der ikke tilbydes online?
A: Nej, ikke i øjeblikket.
Q: Hvornår vil jeg modtage min ordre?
A: Log venligst ind på din konto for at se forsendelsens trackingnummer.
Q: Hvordan kan jeg returnere min kuffert?
A: Gå venligst til vores Forsendelse og Returnering for yderligere oplysninger.