Forsendelse og returnering

Leverings muligheder

Standard levering hjemme Indenfor 4 arbejdsdage - Gratis

Standard levering hjemme er gratis og tager mellem 4 arbejdsdage.

Leveringstiden kan ikke garanteres. Hvis din ordre skal være fremme en bestemt dato vælg express levering.

Samsonite bruger UPS for levering i Danmark. Venligst vær opmærksom på at transportfirmaet måske kræver en underskrift fra en voksen ( over 18 år ) ved levering. Hvis ingen kan modtage varene vil du blive bedt om at kontakte UPS for at aftale ny leveringsdato eller afhentning af varene. Vi anbefaler levering på arbejdspladsen hvis det er muligt.

Express levering Indenfor 2 arbejdsdage - 265 DKK

Express levering hjemme koster 265 DKK og garanterer levering indenfor 2 arbejdsdage.

Express leveringer bliver prioteret af vognmanden.

Samsonite bruger UPS for levering i Danmark. Venligst vær opmærksom på at transportfirmaet måske kræver en underskrift fra en voksen ( over 18 år ) ved levering. Hvis ingen kan modtage varene vil du blive bedt om at kontakte UPS for at aftale ny leveringsdato eller afhentning af varene. Vi anbefaler levering på arbejdspladsen hvis det er muligt.

Afhent i butik Indenfor 4 arbejdsdage - Gratis

På Samsonite.dk er det også muligt at bestille din kuffert(r) online og afhente den i en butik, istedetfor at få den leveret hjemme. Denne service er gratis. Da afhentning i en butik kun er muligt i udvalgte butikker kan denne mulighed kun bruges af kunder som er i nærheden af disse butikker.

Hvordan fungerer det?

Hvis du ønsker at bruge denne mulighed , følg venligst vejledning:

  1. Vælg produkt

    Vælg de produkter du ønsker ( man kan vælge op til 3 produkter til afhentning i butik )

  2. Vælg butik

    Enten vælg `afhent i butik` på produktsiden eller vælg leveringsmuligheden`afhent i butik` når du tjekker ud. Du vil blive bedt og at vælge en butik ( kun udvalgte butikker har denne service).

    Her kan du også se om varen er på lager i butikken til afhentning eller om den er klar efter 4 arbejdsdage.

    Vær opmærksom på at betaling ikke foregår online. Fuld betaling sker i butikken ved afhentning.

  3. Modtagelse af email når ordre er klar til afhentning

    Vi sender en email når produktet er klar til afhentning. Din ordre kan afhentes indenfor 14 dage efter vi har sent denne email.

  4. Afhentning i butik

    Ved afhentning venligst medbring et print af email med bekræftelsen. afsluttende betaling sker i butikken.

Hent hos et UPS Access PointTM Indenfor 4 arbejdsdage - Gratis

At hente dine bestilte produkter hos et UPS Access Point™ er gratis. Du vil modtage informationer på email så snart din pakke ankommer og er klar til afhentning hos UPS Access Point™ 14 dage frem.
Vi kan ikke garantere specifik leveringsdato. Hvis din bestilling er hastende, venligst anvend ekspresleveringen.

Leveringsbetingelser

Vi leverer ikke til postbox adresser.

Vi leverer fra mandag til fredag, undtaget helligdage.

Venligst brug www.samsonite.dk for bagage & kufferter som skal leveres i Danmark.

International levering

  • Venligst brug www.samsonite.co.uk for bagage & kufferter som skal leveres i Storbritannien (undtagen Isle of Man og Kanaløerne).
  • Venligst brug www.samsonite.fr for bagage & kufferter som skal leveres i Frankrig (kun fastland) og Monaco (vi leverer ikke til Korsika).
  • Venligst brug www.samsonite.es for bagage & kufferter som skal leveres i Spanien (undtagen De Baleariske Øer og Kanarieøerne).
  • Venligst brug www.samsonite.nl for at få leveret bagage i Holland (kun fastland).
  • Venligst brug www.samsonite.it for at få leveret bagage i Italien (kun fastland).
  • Venligst brug www.samsonite.de for at få leveret bagage i Tyskland.
  • Venligst brug www.samsonite.be for at få leveret bagage i Belgien.
  • Venligst brug www.samsonite.lu for at få leveret bagage i Luxembourg.
  • Venligst brug www.samsonite.at for at få leveret bagage i Østrig.
  • Venligst brug www.samsonite.se for at få leveret bagage i Sverige.
  • Venligst brug www.samsonite.fi for at få leveret bagage i Finland.
  • Venligst brug www.samsonite.pl for at få leveret bagage i Polen.
  • Venligst brug www.samsonite.hu for at få leveret bagage i Ungarn.
  • Venligst brug www.samsonite.ch for at få leveret bagage i Swiss.
  • Venligst brug www.samsonite.no for at få leveret bagage i Norge.

Returnering og fortrydelse

Fortrydelsesret

Vi garanterer fuld kundetilfredshed. Hvis du ikke er fuldt tilfreds med dit onlinekøb, kan du returnere ubrugte varer i den originale emballage, hvis du følger de regler, der er beskrevet nedenfor. Du har ret til at fortryde købet og annullere salgsaftalen op til ti kalenderdage fra leveringsdatoen. Din fortrydelsesret gælder ikke varer, der er fremstillet specielt til dig.

Alle varer skal returneres i ubrugt stand, med de originale mærkater, brugervejledninger, garantihæfte samt andre mærker og anden indpakning og i den originale emballage. Det er dit ansvar at returnere produkterne til os så hurtigt som muligt. Hvis du returnerer varer i henhold til fortrydelsesretten, og disse varer ikke er i en stand, hvor de kan sælges igen, vil vi nægte at modtage dem.

For at bruge din fortrydelsesret skal du følge den returprocedure, der er angivet nedenfor:

Returanvisninger

  1. Udfyld returblanketten. Inden for 3-5 arbejdsdage sender vi dig en returmærkat, et returnummer og yderligere oplysninger om, hvordan du returnerer varerne.
  2. Pak varen, der skal returneres (kun ubrugte varer med originale mærkater, brugervejledninger, garantihæfter samt andre mærker og anden indpakning), i den originale emballage for at undgå skader under transport.
  3. Udskriv returmærkaten, og sæt den fast med tape på din returpakke. Returmærkaten indeholder alle de nødvendige oplysninger såsom dit navn, din adresse og returadressen, dit telefonnummer, varenummeret og/eller en beskrivelse af den vare, der returneres, samt returnummeret.
  4. Læs omhyggeligt returanvisningerne, og kontakt vores ekspreskurer for at få afhentet returpakken, sådan som det er beskrevet i returanvisningerne. Du skal aftale afhentningen med vores ekspreskurer senest syv kalenderdage efter den dato, hvor vi sendte dig e-mailen med returmærkaten, returnummeret og returanvisningerne.
  5. Hvis du opfylder alle returkravene, vil vi refundere købsprisen, når produktet er modtaget af vores ordrebehandlingscenter og blevet behandlet af vores returmedarbejdere. Hvis du ikke har opfyldt alle returkravene, vil vi kontakte dig pr. e-mail og fortælle, hvorfor vi ikke kan godtage returneringen.
  6. In the event you have not respected all return requirements, we will advise you by e-mail why we cannot approve your return within 14 days.

Bemærk, at du kun kan bruge den procedure, der er beskrevet ovenfor, til at returnere varer, der er købt online. Produkter, der er købt online, kan ikke refunderes af eller returneres til vores butikker eller forhandlere.

Defekte produkter, beskadigede produkter, produkter forsvundet under fragt og forkert leverance.

Du skal kontrollere om leverancen er korrekt, når du modtager den. Hvis der er forskel på det, du har fået leveret, og det, du har bestilt, eller andre problemer med ordren, skal du følge den returprocedure, der er beskrevet under "Fortrydelsesret", senest 24 timer efter modtagelsen. Hvis der er tale om defekte varer eller varer, der returneres pga. fejl fra vores side, vil vi også refundere alle omkostninger, der opstår i forbindelse med returneringen af varen. Med forbehold for udsolgte eller udgåede varer etc. vil vi sende dig en ny E-mail med information om forsendelse, og vi vil automatisk og øjeblikkeligt sende dig et korrekt, nyt produkt for vores egen regning.