Velkommen til Samsonite wecare-programmet
Vores Proxis- og Nexis-kufferter er fremstillet til at modstå mange års rejser og ledsage dig, uanset hvor du ønsker at rejse hen. Men nogle gange kan rejser byde på overraskelser. Når det sker, kan du være sikker på, at vi tager os af dig. Når du køber en Proxis- eller Nexis-kuffert, er du dækket af vores 10-årige globale garanti* (se garantibeviset for vilkår og betingelser). Derudover kan du i samme periode drage fordel af det unikke Samsonite wecare-program*.
Dine gratis servicefordele
Bekymringsfri reparationsservice uden spørgsmål
Denne service gælder for funktionelle skader eller defekter på din kuffert, herunder transportskader**. Hvis skaden eller defekten er dækket af Samsonite wecare-programmet og ikke kan repareres, erstatter vi din kuffert.
Samsonite wecare-reparationsservice dækker ikke normal slitage, skader forårsaget af forkert brug, kosmetiske skader som ridser, buler, pletter, farveændringer eller andre ikke-funktionelle ændringer i produktets udseende.
En grundig gennemgang
Når du bringer dit produkt ind til reparation eller service, foretager vi en grundig gennemgang, rengør overfladen og udskifter hjulene, hvis det er nødvendigt, så din kuffert fungerer lige så smidigt som første gang, du brugte den.
Gratis personalisering med prægning
Ved køb eller registrering har du mulighed for at personalisere din kuffert med et præget lædermærke – og dermed tilføje et unikt detalje til din kuffert.
Hvordan fungerer det?
Registrer din kuffert
Registrer din kuffert på MY SAMSONITE, hvor du bliver bedt om at uploade dit købsbevis. På den måde behøver du ikke længere bekymre dig om papirarbejdet bagefter. Registrering er ikke obligatorisk for at kunne nyde godt af fordelene ved Samsonite wecare-programmet, men det vil forenkle processen.
Kontakt os via en af nedenstående muligheder
- Ved at indsende en online serviceforespørgsel
- Ved at aflevere din kuffert hos en forhandler, der gerne vil hjælpe dig med din forespørgsel
- Ved at kontakte os via wecare@samsonite.com
Reparation eller udskiftning
Din anmodning vil blive behandlet med høj prioritet. Vores serviceteam vil kontakte dig så hurtigt som muligt for at informere dig om de næste trin for at få din kuffert tilbage i perfekt stand.
- Ved mindre og let reparerbare skader vil du modtage et reparationskit. Samsonite-produkter er designet med henblik på nem reparation, så du kan reparere dem uden besvær. Der findes videoer, der guider dig gennem processen.
- I alle andre tilfælde vil Samsonite efter eget skøn reparere din kuffert eller erstatte den, hvis skaden eller defekten ikke kan repareres
- For de fleste europæiske lande gælder gratis forsendelse. I tilfælde af forsendelsesomkostninger vil du blive informeret, inden der opkræves omkostninger.
* Elektriske og elektroniske komponenter og tilslutninger, kabler, adaptere og batterier er kun omfattet af den lovmæssige eller lovbestemte garanti, som kan variere fra land til land.
** I tilfælde af skader forårsaget af tredjepart (især skader forårsaget af flyselskaber) anbefaler vi, at du straks anmelder skaden og indgiver en skadesanmeldelse til transportøren for at få erstatning fra deres forsikring.